Identifikace neshody produktu a způsoby jejich řešení.
23.11.2010, Zdroj: Verlag Dashöfer - Management procesů
Aby audit nebolel - neshody
13.3.2023, s-cope
, Zdroj:Nejčastější neshody zjišťované při auditech QMS (2)- Neshody vzhledem k požadavkům na dokumentaci
6.5.2014, Česká společnost pro jakost
, Zdroj:Nejčastější neshody zjišťované při auditech QMS (4)- Neshody vzhledem k odpovědnosti managementu
27.5.2014, Česká společnost pro jakost
, Zdroj:Neshody dle IATF 16949Garance
6.3.2023, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Neshody a jejich řízení v systémech managementuGarance
22.11.2006, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Nejčastější neshody zjišťované při auditech QMS (3) - Neshody vzhledem ke všeobecným požadavkům
20.5.2014, Česká společnost pro jakost
, Zdroj:Jak psát neshody zjištěné při audituGarance
12.7.2021, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Příklad směrnice pro řízení neshodného produktu dle normy ISO 9001:2008
19.11.2010, Zdroj: Verlag Dashöfer - Management procesů
Operativní řízení neshodGarance
13.10.2008, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Identifikace a vypořádání neshod, příklady nápravných a preventivních opatřeníGarance
11.1.2007, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Řízení neshodného produktu - čl. 8.3 normy ISO 9001:2008Archiv
24.1.2011, Zdroj: Verlag Dashöfer
Klasifikace neshod z interních auditů
8.4.2014, Qmprofi.cz
, Zdroj:Revize normy ISO 14001:2015 - 10. Část - ZlepšováníGarance
30.10.2017, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Další příklady identifikace neshod, jejich klasifikace a způsoby jejich řešeníGarance
20.4.2007, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Evidence připomínek a neshodGarance
9.10.2019, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Opatření k nápravěGarance
13.10.2008, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Jak efektivně napsat auditní neshoduGarance
14.1.2021, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Požadavky jednotlivých kapitol revidované normy ČSN EN ISO 9001:2016 - 10 ZlepšováníGarance
18.6.2018, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Revize ISO 9001:2015 - 10. Část normy, nové přílohy, přechodné obdobíArchiv
4.3.2016, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Příklad návrhu a realizace preventivních opatřeníGarance
22.11.2006, Zdroj: Verlag Dashöfer
Příklad směrnice pro nápravná a preventivní opatření dle normy ISO 9001:2008
20.1.2012, Zdroj: QMprofi
Nejčastější neshody zjišťované při auditech QMS
28.4.2014, Česká společnost pro jakost
, Zdroj:Neshody a opatření s ohledem na novou normu ISO 9001:2008Garance
22.4.2010, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Zlepšování čl. 8.5 normy ISO 9001:2008Archiv
24.1.2011, Zdroj: Verlag Dashöfer
Preventivní opatřeníGarance
13.10.2008, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Operativní řízení neshod - příkladyGarance
13.10.2008, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Neshoda (z pohledu normy ČSN EN ISO 50001)Garance
19.6.2018, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Strukturování nákladů v integrovaných systémech řízení
17.7.2009, Zdroj: Verlag Dashöfer
Řízení dokumentů a záznamůGarance
17.4.2009, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Příklad řízení nápravných opatřeníGarance
22.11.2006, Zdroj: Verlag Dashöfer
Norma ČSN ISO 45001:2018 - komentář k praktické aplikaci - 10 ZlepšováníGarance
4.3.2019, Verlag Dashöfer
, Zdroj:IS a nástroje řízení jakosti
27.10.2015, Zdroj: SystemOnLine
Zpráva pro přezkoumání systému managementu kvality vedením dle požadavků čl. 5.6.2 normy ČSN EN ISO 9001:2009Archiv
9.8.2013, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Směrnice pro řízení dokumentů a záznamů
1.6.2011, Zdroj: Qmprofi.cz
Vzory a příklady potřebné k auditování - Příklady chyb při auditováníGarance
9.3.2020, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Jak auditovat?
13.9.2011, Zdroj: www.QMprofi.cz
Monitorování, analýza a zlepšování procesů služebArchiv
11.4.2008, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Přezkoumání systému managementu kvality vedením
9.12.2013, QMprofi
, Zdroj:ZPRÁVA O PŘEZKOUMÁNÍ SYSTÉMU MANAGEMENTU KVALITY VEDENÍM
30.11.2010, Zdroj: Verlag Dashöfer - Management procesů
Povinné dokumentované informace ISO14001
2.8.2017, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Sledování a vyhodnocování výdajů vztahujících se ke kvalitě - aplikace modelu tzv. nákladů na procesGarance
5.11.2012, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Obsah auditních zpráv - ČSN P ISO/IEC TS 17022:2013
24.7.2013, QMprofi
, Zdroj:BRC Global Standard Packaging materials, verze 6Garance
17.3.2020, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Karta procesuGarance
16.2.2013, Verlag Dashöfer
, Zdroj:Přezkoumání vedením - čl. 5.6 normy ISO 9001:2008Archiv
24.1.2011, Zdroj: Verlag Dashöfer
Příklad popisu požadavků interního auditu
1.6.2011, Zdroj: Qmprofi.cz
Audit - pochopení a přístup k audituGarance
1.7.2021, Verlag Dashöfer
, Zdroj: