dnes je 22.3.2019
Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Šancí pro malé firmy, jak zaujmout na webu, jsou krátká bumper videa

18.10.2018, Zdroj: businessinfo (http://www.businessinfo.cz)

Především sledování obsahu přes mobilní zařízení se často omezuje pouze na několik vteřin. Proto se internetová videoreklama zkracuje, aby stihla návštěvníkům vůbec něco sdělit. Díky kratší délce a nižším nákladům si videoreklamu mohou dovolit i menší podnikatelé.

Videoobsah se stává na internetu stále důležitější položkou. Návštěvníci webů chtějí stále méně číst, a sledovat videoobsah je pro ně nejjednodušší cestou, jak vstřebávat informace.

„Popularita videoobsahu na internetu určitě roste a to nejen kvůli zábavě - YouTube je druhým největším vyhledávačem na světě a lidé se na něj čím dál více obrací jako na zdroj návodů, recenzí a informací typu ‚how to‘ (jak

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Techportál.cz.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nejnavštěvovanější semináře